Sociálna psychológia pre masmediálne štúdiá

Študent zvládne základnú terminologickú výbavu sociálnej psychológie, zorientuje sa v špecifických teoretických konceptoch a pojmoch týkajúcich sa sociálnej interakcie a komunikácie, nadobudne konkrétne poznatky o princípoch a procesoch fungovania sociálnych systémov, porozumie socializačným mechanizmom a tvorbe a fungovaniu postojov, zvýši svoju schopnosť identifikovať stav sociálneho prostredia a poznanie seba i druhých ľudí. Má základné vedomosti o charaktere vied o poznaní a o sociálnej komunikácii, o ich mieste v systéme vied a zároveň o vzťahu k iným vedám, pozná terminológiu spojenú s vyššie uvedenou oblasťou vied. Rozumie najdôležitejším filozofickým a antropologickým pojmom a kategóriám, má znalosti o človeku ako o subjekte pôsobiacom v sociálnom priestore a kreujúcom kultúru. Dokáže sa podieľať na príprave marketingovo- komunikačných projektov (politických, hospodárskych, občianskych), prihliadajúc na komunikačné, právne, ekonomické a politické aspekty.

Učiteľ: Edita Štrbová