Ako nastavíme automatické podpisovanie správ?

  1. V hlavnej ponuke vyberieme príkaz Nástroje > Možnosti....
    O-19-01-Nastroje-Moznosti.png
     
  2. Na karte Formát pošty stlačíme tlačidlo Podpisy....
    O-19-02-Format_posty.png

    O-19-03-Podpisy.png
     
  3. V dialógovom okne Vytvorenie podpisu stlačíme tlačidlo Nový....
    O-19-04-Novy.png
     
  4. V otvorenom okne zadáme názov podpisu a stlačíme tlačidlo Ďalej.
    O-19-05-Nazov_podpisu.png
     
  5. Následne vytvoríme podpis, pričom máme k dispozícii aj možnosti formátovania pomocou tlačidiel Písmo...Odsek....
    O-19-06-Nastavenie_podpisu.png
  6. Potvrdíme Dokončiť.
     
  7. V dialógovom okne Vytvorenie podpisu sa zobrazí ukážka práve vytvoreného podpisu. Ak ho chceme zmeniť, stlačíme tlačidlo Upraviť... a vykonáme potrebné zmeny.
    O-19-07-Dokonceny_podpis.png
  8. Potvrdíme OK.
     
  9. Vytvorený podpis vyberieme v zozname a potvrdíme OK.
    O-19-08-Vybrany_podpis.png

Pozn.: Je možné mať nastavených aj viacero podpisov a pre príslušné správy vyberať potrebný typ.

» E-mailový klient