Cours

Ekonomický softvér (UEM/ES/22)

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Študent identifikuje a charakterizuje základné druhy ekonomických softvérov. Porozumie  možnostiam využitia ekonomického softvéru. Kategorizuje programy z hľadiska možností použitia. ...

AI a jej využitie v ekonomickej praxi (UEM/AI/24)

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Absolvovaním predmetu AI v ekonomickej praxi získajú študenti znalosti o aplikáciách  umelej inteligencie v ekonomike, vrátane strojového učenia, neurónových sietí a prediktívneho  m...

Manažérska komunikácia (FPVaI/UEM/MKO/24)

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Opis: Študent absolvovaním predmetu: • bude rozumieť základným princípom a technikám efektívnej komunikácie, • bude ovládať princípy internej i externej manažérskej komunikácie, ...

Marketingové stratégie (UEM/MASD/24, UEM/MAST/22)

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Študent identifikuje a interpretuje čo je podstatou strategického marketingu a strategického plánovania. Porozumie tvorbe marketingového plánu a naučí sa správne využívať všetky formy...

Spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie (FPVaI/UEM/SSP/24)

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Po absolvovaní predmetu Spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie študenti získajú znalosti o faktoroch, ako je kultúra, rodina, osobnosť a psychológia, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie spo...

Personálny manažment

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Soft skills

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Študent porozumie významu pojmu "Soft skills". Sú to mäkké zručnosti, ktoré sa považujú za základ rozvoja osobnosti človeka a môžu mu pomôcť nielen...

Účtovníctvo 2 (UEM/UC2/19)

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Študent identifikuje a charakterizuje základné pojmy podvojného účtovníctva. Pozná rámcovú účtovú osnovu pre podnikateľov. Zvládne riešiť základné účtovné prípady z podnikat...

Základy marketingu

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Študent porozumie základným informáciám z oblasti marketingu. Pamätá si podstatné informácie z výrobkovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politi...

Aplikovaná verejná správa

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Dane podnikateľských subjektov (UMIT/DPS/15)

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Študent porozumie legislatívnym a ekonomickým podmienkam zdaňovania podnikateľských subjektov. Pozná daňový systém SR a oboznámi sa s princípom tvorby a výberu daní podnikateľských ...

Dejiny ekonomických teórií (FPVaI/UEM/DET/22)

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Študent porozumie výkladu a analýze tých škôl a smerov ekonomickej teórie, ktoré výrazne ovplyvnili štruktúru a obsah modernej ekonomickej vedy a ktor...

Didaktika ekonomických predmetov

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Študent porozumie princípom prípravy vyučovacej hodiny z ekonomickej problematiky a dokáže aplikovať naučené vedomosti v rámci prípravy simulovanej vyučovacej hodiny.

Ekonomická matematika (UMIT/EM/15)

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Ekonomická štatistika (FPVaI/UEM/EST/22)

Catégorie de coursÚstav ekonomiky a manažmentu

Absolvovaním predmetu študent pozná všeobecné metódy a nástroje štatistiky. Je schopný spracovať dáta z výberového zisťovania, vie ich použiť ...