Cours
Analýza mediálnych produktov
Predmet ponúka vstupné vedomosti k analytickému, kritickému a výskumnému pohľadu na problematiku mediálnej produkcie. Absolventsa zoznámi so základným ...
Analýza mediálnych produktov
Predmet poskytuje vstupné vedomosti k analytickému, kritickému a výskumnému pohľadu na problematiku mediálnej produkcie so špecifickým ohľadom na marketingovú komunikáciu. Študenti ...
Ateliér digitálneho marketingu
Predmet poskytuje prehľad o nástrojoch digitálneho marketingu so zameraním na sociálne médiá. Absolvent predmetu pozná terminológiu spojenú so špecifikom digitálneho marketingu, vie a...
Ateliér digitálneho marketingu 2
Internetový marketing vo vyhľadávačoch a princípy fungovania PPC. Jazyková úprava v Google Ads. Motivácia zákazníkov k nákupu, určenie a výber kľúčových slov. Kontextové zacieleni...
Ateliér marketingovej tvorby (EX)
Cieľom predmetu je oboznámiť študentov s priestorom kreatívnych a užších kultúrnych priemyslov ako špecifickým odvetvím marketingovej komunikácie.
Audiovizuálne médiá
Študent sa oboznámi s problematikou mediálnych systémov Slovenska a vybraných zahraničných krajín. Získa schopnosť aplikovať všeobecné teórie z oblasti mediálnej komunikácie na prak...
Design graphique
Le design graphique est une activité de conception visant à mettre en oeuvre et coordonner la réalisation d’une communication visuelle combinant image et texte, sur imprimé ou s...
Développement et Classification des caractères typographiques
La classification formelle la plus couramment utilisée, et qui a le mérite de recouper les classifications historiques, est celle élaborée en 1954 par le français Maximilien Vox. Adopté...
Diplomový seminár 2
Predmet má za cieľ pripraviť študentov na kvalifikované získavanie, spracovanie a prezentáciu vedeckých informácií relevantných k odborným a vedeckým problémom, ktoré riešia v dip...
Elektronický obchod a internet
Študent si pamätá terminologické vedomosti, kategórie a fungovanie princípov elektronického obchodu a získa prehľad o formách elektronického obchodovania, legislatíve a ekonom...
Estetika reklamy
Kurz predstavuje reklamu ako esteticky komplexný fenomén. Zvyšovanie recepčnej citlivosti študenta na estetické kvality reklamy a posilnenie jeho interpretačných zručností, ktor...
Event marketing
Študent sa oboznamuje so základnými pojmami a podstatou fungovania event marketingu, ako aj špecifickými postupmi spojenými s jeho aplikáciou v marketingovej praxi. Porozumie princ...
Filozofická propedeutika
Kurz seminárov je úvodom do štúdia filozofie ako teoretického poznania sveta a tiež ako praktického návodu ako premýšľať, klásť otázky a hľadať odpovede na aktuálne prob...
Grafický dizajn
Predmet Grafický dizajn je zameraný na získanie praktických zručností z oblasti grafického dizajnu. Venuje sa farbám, tvarom a kompozícii, pričom sa kladie dôraz na praktický rámec vý...
Kvalifikačné (záverečné) práce - marketingová komunikácia
Predmet je koncentrovaný na facilitáciu prípravy záverečnej /kvalifikačnej práce, v ktorej má študent zavŕšiť a zužitkovať všetky vedomosti, zručn...
Manažment integrovanej marketingovej komunikácie
Študent si pamätá základné kategórie a princípy integrovanej marketingovej komunikácie. Porozumie fungovaniu princípov integrácie v marketingovej komu...
