Cours

Analýza mediálnych produktov

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Predmet ponúka vstupné vedomosti k analytickému, kritickému a výskumnému pohľadu na problematiku mediálnej produkcie. Absolventsa zoznámi so základným ...

Analýza mediálnych produktov

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Predmet poskytuje vstupné vedomosti k analytickému, kritickému a výskumnému pohľadu na problematiku mediálnej produkcie so špecifickým ohľadom na marketingovú komunikáciu. Študenti ...

Ateliér digitálneho marketingu

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Predmet poskytuje prehľad o nástrojoch digitálneho marketingu so zameraním na sociálne médiá. Absolvent predmetu pozná terminológiu spojenú so špecifikom digitálneho marketingu, vie a...

Ateliér digitálneho marketingu 1

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Ateliér digitálneho marketingu 2

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Internetový marketing vo vyhľadávačoch a princípy fungovania PPC. Jazyková úprava v Google Ads. Motivácia zákazníkov k nákupu, určenie a výber kľúčových slov. Kontextové zacieleni...

Ateliér marketingovej tvorby (EX)

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Cieľom predmetu je oboznámiť študentov s priestorom kreatívnych a užších kultúrnych priemyslov ako špecifickým odvetvím marketingovej komunikácie.

Audiovizuálne médiá

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Študent sa oboznámi s problematikou mediálnych systémov Slovenska a vybraných zahraničných krajín. Získa schopnosť aplikovať všeobecné teórie z oblasti mediálnej komunikácie na prak...

Design graphique

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Le design graphique est une activité de conception visant à mettre en oeuvre et coordonner la réalisation d’une communication visuelle combinant image et texte, sur imprimé ou s...

Développement et Classification des caractères typographiques

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

La classification formelle la plus couramment utilisée, et qui a le mérite de recouper les classifications historiques, est celle élaborée en 1954 par le français Maximilien Vox. Adopté...

Digitálna komunikácia

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Diplomový seminár 2

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Predmet má za cieľ pripraviť študentov na kvalifikované získavanie, spracovanie a prezentáciu vedeckých informácií relevantných k odborným a vedeckým problémom, ktoré riešia v dip...

Dizajn v digitálnom prostredí

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Elektronický obchod a internet

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Študent si pamätá terminologické vedomosti, kategórie a fungovanie princípov elektronického obchodu a získa prehľad o formách elektronického obchodovania, legislatíve a ekonom...

Estetika reklamy

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Kurz predstavuje reklamu ako esteticky komplexný fenomén. Zvyšovanie recepčnej citlivosti študenta na estetické kvality reklamy a posilnenie jeho interpretačných zručností, ktor...

Event marketing

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Študent sa oboznamuje so základnými pojmami a podstatou fungovania event marketingu, ako aj špecifickými postupmi spojenými s jeho aplikáciou v marketingovej praxi. Porozumie princ...

Filozofická propedeutika

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Kurz seminárov je úvodom do štúdia filozofie ako teoretického poznania sveta a tiež ako praktického návodu ako premýšľať, klásť otázky a hľadať odpovede na aktuálne prob...

Grafický dizajn

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Predmet Grafický dizajn je zameraný na získanie praktických zručností z oblasti grafického dizajnu. Venuje sa farbám, tvarom a kompozícii, pričom sa kladie dôraz na praktický rámec vý...

Kvalifikačné (záverečné) práce - marketingová komunikácia

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Predmet je koncentrovaný na facilitáciu prípravy záverečnej /kvalifikačnej práce, v ktorej má študent zavŕšiť a zužitkovať všetky vedomosti, zručn...

Manažment integrovanej marketingovej komunikácie

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy

Študent si pamätá základné kategórie a princípy integrovanej marketingovej komunikácie. Porozumie fungovaniu  princípov integrácie v marketingovej komu...

Marketing v sociálnych médiách

Catégorie de coursKatedra masmediálnej komunikácie a reklamy