Analýza mediálnych produktov
Predmet ponúka vstupné vedomosti k analytickému, kritickému a výskumnému pohľadu na problematiku mediálnej produkcie. Absolventsa zoznámi so základným terminologickým aparátom a základnými konceptmi slúžiacim k analýze mediálnych produktov a v širšom zmysle aj na mediálnu produkciu v rámci kultúrneho kontextu.
Ateliér digitálneho marketingu 1
Ateliér digitálneho marketingu 2
Internetový marketing vo vyhľadávačoch a princípy fungovania PPC. Jazyková úprava v Google Ads. Motivácia zákazníkov k nákupu, určenie a výber kľúčových slov. Kontextové zacielenie slov. Teória dlhého chvosta a jej využitie. Kampaň v digitálnom marketingu. Rozšírenie reklamy a jej rozpočet Diagnostika vytvorenej kampane a reklamných textov, kľúčových slov. Schvaľovanie reklamy a oprava zamietnutej reklamy. Kritériá vyhodnocovania úspešnosti reklamy. Stratégie zlepšenia kvality kliknutí, zmeny v reklame a jej optimalizácia. Využívanie poznatkov z oblasti jazyka na optimalizáciu textov reklám v Google Ads.
Audiovizuálne médiá
Študent sa oboznámi s problematikou mediálnych systémov Slovenska a vybraných zahraničných krajín. Získa schopnosť aplikovať všeobecné teórie z oblasti mediálnej komunikácie na praktické prípady mediálnych systémov.
Design graphique
Le design graphique est une activité de conception visant à mettre en oeuvre et coordonner la réalisation d’une communication visuelle combinant image et texte, sur imprimé ou sur écran. Le concepteur / designer graphique et multimédia a pour mission de concevoir, mettre en oeuvre et coordonner la réalisation d’un processus de communication visuelle, pour des destinations variées.
Développement et Classification des caractères typographiques
La classification formelle la plus couramment utilisée, et qui a le mérite de recouper les classifications historiques, est celle élaborée en 1954 par le français Maximilien Vox. Adoptée et complétée par la plus importante organisation typographique mondiale, l’Association typographique internationale (ATypI), elle possède également la caractéristique d’avoir été traduite en anglais et en allemand, renforçant ainsi son caractère universel.
Digitálna komunikácia
Diplomový seminár 2
Predmet má za cieľ pripraviť študentov na kvalifikované získavanie, spracovanie a prezentáciu vedeckých informácií relevantných k odborným a vedeckým problémom, ktoré riešia v diplomových prácach. Študent preukáže zručnosti samostatne spracovávať odbornú a vedeckú literatúru, pripraví teoretickú koncepciu práce, získa zručnosť formulovať odborný a vedecký problém, hypotézy, metódy analýzy a vedeckého výskumu a vypracuje projekt výskumu.
Dizajn v digitálnom prostredí
Elektronický obchod a internet
Študent si pamätá terminologické vedomosti, kategórie a fungovanie princípov elektronického obchodu a získa prehľad o formách elektronického obchodovania, legislatíve a ekonomickom prostredí, a rovnako aj o fungovaní princípov ekonomiky na internete so zameraním na nové výzvy digitálnej ekonomiky. Absolvent predmetu porozumie zákonitostiam, ktoré platia v elektronickom obchode, dokáže riešiť problematiku tvorby ceny a získané poznatky dokáže aplikovať pri tvorbe vlastného návrhu elektronického obchodu. Je schopný aplikovať naučené vedomosti o kategóriách a princípoch efektívnosti e-obchodu a dokáže identifikovať jeho silné a slabé stránky.
Estetika reklamy
Kurz predstavuje reklamu ako esteticky komplexný fenomén. Zvyšovanie recepčnej citlivosti študenta na estetické kvality reklamy a posilnenie jeho interpretačných zručností, ktoré dokáže následne uplatniť v procese tvorby, sa bude diať prostredníctvom lektúry reklamy a ďalších mediálnych komunikátov vo vzťahu k herným stratégiám, ku kultúrnej pamäti a generačnej skúsenosti, k gendrovej identite, životnému štýlu alebo v napätí medzi opakovaním a inováciou či estetickým a umeleckým.
Event marketing
Študent sa oboznamuje so základnými pojmami a podstatou fungovania event marketingu, ako aj špecifickými postupmi spojenými s jeho aplikáciou v marketingovej praxi. Porozumie princípom plánovania, tvorby a realizácie event marketingovej komunikačnej kampane. Rozpoznáva jednotlivé teórie, modely a štruktúry aplikované v oblasti event marketingovej komunikácie, rozlišuje medzi subkategóriami a klasifikáciami v rámci tohto komunikačného nástroja. Analyzuje adekvátnosť jednotlivých komunikačných kampaní realizovaných v marketingovej praxi vychádzajúc zo získaných teoretických vedomostí. Aplikuje získané vedomosti o špecifických technikách a postupoch na tvorbu vlastných marketingovo-komunikačných projektov v oblasti event marketingu. Rozvíja svoje strategické schopnosti pomocou dizajnovania komunikačných kampaní. Vďaka práci v skupine tak získava i vedomosti o sebe, svojich zručnostiach a predpokladoch na uplatnenie v marketingovej praxi.
Filozofická propedeutika
Kurz seminárov je úvodom do štúdia filozofie ako teoretického poznania sveta a tiež ako praktického návodu ako premýšľať, klásť otázky a hľadať odpovede na aktuálne problémy súčasnosti. Zameriava sa na základné ontologické, gnozeologické, antropologické, etické, politologické, estetické a iné problémy, na metódy skúmania filozofie a na jej kategoriálny aparát. Na vybraných problémoch sa budú demonštrovať hore uvedené roviny filozofického skúmania.
Grafický dizajn
Predmet Grafický dizajn je zameraný na získanie praktických zručností z oblasti grafického dizajnu. Venuje sa farbám, tvarom a kompozícii, pričom sa kladie dôraz na praktický rámec výučby, ktorý spočíva v získaní vedomostí pre riadenie a vytváranie prostriedkov marketingovej komunikácie. Cieľom predmetu je tvorba grafickej značky a dizajn manuálu. Predpokladom na absolvovanie kurzu sú základné znalosti práce v grafických aplikáciach, akými sú Adobe Illustrator a Adobe Photoshop.
Kvalifikačné (záverečné) práce - marketingová komunikácia
Predmet je koncentrovaný na facilitáciu prípravy záverečnej /kvalifikačnej práce, v ktorej má študent zavŕšiť a zužitkovať všetky vedomosti, zručnosti a kompetencie a preukázať vlastný tvorivý a výskumný potenciál pri koncepcii cieľov a riešenia vlytnej odbornej / vedeckej práce. A to od zvládnutia teoretických východísk, cez formuláciu cieľov a prípravy metodológie práce až po jej realizáciu, výsledky a závery. Popri obsahovej stránke je nutné reflektovať aj všetky legislatívne rámce a požiadavky na tento typ prác.
Manažment integrovanej marketingovej komunikácie
Študent si pamätá základné kategórie a princípy integrovanej marketingovej komunikácie. Porozumie fungovaniu princípov integrácie v marketingovej komunikácii v jej jednotlivých nástrojoch. Aplikuje naučené vedomosti o kategóriách a princípoch marketingovej komunikácie a jej integrácie do komplexného fungovania marketingu a podnikového riadenia. Predmet je určený primárne pre študentov magisterského študijného programu „Marketingová komunikácia a reklama“.
Marketing v sociálnych médiách
Marketingová prax
Cieľom predmetu je oboznámenie sa študenta s fungovaním marketingovej inštitúcie.
Marketingový výskum
Študent porozumenie princípom aplikácie výskumných metód v marketingovej komunikácii, zvládne proces ich tvorby a použitia,dokáže identifikovať a komparovať vhodnosť aplikovaných postupov, naučí sa dizajnovať marketingový výskumný projekt, orientuje sa v základnej terminológii a pochopí princípy marketingového výskumu.
Masmediálne praktikum - fotografia
Kurz je zameraný na teoretickú a praktikú orientáciu sa študenta na možnosti tvorby a výberu fotografických podkladov pre mrketingové účely.