Psychológia pre masmediálne štúdiá 2

PREDNÁŠKY

Študent si pamätá základné fakty, teórie, kategorizácie a kritériá súvisiace s fenoménom osobnosti. Študent dokáže nachádzať možnosti využitia poznatkov o osobnosti, typológii osobnosti a typológie spotrebiteľa a aplikovať ich v plánovaní marketingovej komunikácie, v riadení kreatívnych tímových aktivít ako aj cielenej komunikácii so spotrebiteľmi a kohortami cieľových skupín. Pozná spôsoby identifikácie čŕt, typov a vlastností osobnosti (i vlastnej), vie vysvetliť podmienky a aspekty nákupného správania i správania sa tímu pri tvorbe komunikátov. Vie osvojené fakty využiť aj v prospech rozvoja osobnosti svojich budúcich podriadených ako aj svojej vlastnej. Poznatky o osobnosti vníma v širších súvislostiach. Overuje svoje postupy a výsledky.

Prebieha v LS

Prednáša: prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.