Medzinárodný marketing
Študent sa oboznámi s fenoménom globalizácie, ktorý zasahuje do všetkých oblastí života ľudí (dochádza k difúzii poznatkov, kultúr a hodnôt). Nakoľko súčasné turbulentné zmeny v podnikateľskom prostredí (globalizácia, vstup Slovenska do EÚ atď.) kladú zvýšené nároky na súčasných manažérov, poznanie tejto problematiky môže napomôcť študentom zorientovať sa v zložitej spleti vzťahov v medzinárodnom obchode, identifikovať hlavné spotrebiteľské trendy a umožniť tak ponúknuť výrobok ušitý na mieru zákazníkovi. Študent nadobudne poznatky o príprave úspešného vstupu firmy na zahraničný trh, ktorý spočíva predovšetkým v správnej identifikácii príležitostí a vhodne zvolenej produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej stratégii. Predmet je určený primárne pre študentov bakalárskeho študijného programu „Marketingová komunikácia a reklama“.